Strona Główna

O firmie

Oferta

Rozwiązania

Kontakt

Strefa klienta

Audyt

Pomożemy Ci dobrać odpowiednie urządzenia biurowe oraz wskażemy drogę, która pozwoli obniżyć koszty funkcjonowania biura przy jednoczesnym zwiększeniu sprawności działania. Nasze rozwiązania zawsze są dopasowane do skali i specyfiki działalności firmy.

Na początku współpracy przeprowadzamy analizę przedwdrożeniową, która pozwala nam zrozumieć procesy zachodzące w organizacji. Dzięki temu poznajemy perspektywę klienta. Efektem naszej pracy są rekomendacje,
w których wskazujemy konkretne sposoby na obniżenie kosztów operacyjnych oraz zwiększenie efektywności pracy.

W ramach doradztwa pokażemy rozwiązania, które odkrywają świat nowych możliwości, zmieniają sposób myślenia o organizacji pracy.

Audyt

Serwis

Awarie zdarzają się bardzo rzadko, ale się zdarzają. Zdajemy sobie sprawę
z tego, że nawet drobna usterka może wstrzymać pracę firmy i spowodować znaczne straty. Dlatego do dyspozycji naszych klientów jest zespół wsparcia, którego celem jest natychmiastowa reakcja na zgłoszenie.

Jeżeli pomoc zdalna nie wystarczy, wysyłamy do klienta kompetentnego serwisanta, który zdiagnozuje sytuację na miejscu i rozwiąże problem. Czas reakcji na zgłoszenie (SLA) w 99% przypadków nie przekracza 8 godzin.

W A4 Polska wolimy przewidywać problemy niż gasić pożary, dlatego też stosujemy monitoring.

Serwis

Dzierżawa

W ofercie A4 Polska znajdą Państwo nowoczesne urządzenia wielofunkcyjne znanych marek jak Epson, Lexmark, Kyocera. Zakup to tylko jedna z opcji. Doskonałą alternatywą jest dzierżawa kserokopiarek, która zamienia jednorazowy wydatek na opłaty miesięczne. Co najważniejsze, od momentu podpisania umowy klient raz na zawsze pozbędzie się problemów z związanych z instalacją, eksploatacją i serwisowaniem tych urządzeń. Dodatkowo kserokopiarki używane oferowane przez naszą firmę są urządzeniami wyłącznie sprawdzonych producentów, co jest gwarancją ich jakości i trwałości.

Jakie korzyści otrzymują nasi klienci? Gwarancja sprawności technicznej przez cały okres trwania umowy szybka pomoc serwisu technicznego w przypadku wystąpienia usterki wymiana materiałów eksploatacyjnych bez dodatkowych opłat możliwość wymiany sprzętu na nowocześniejszy możliwość odkupienia urządzenia po atrakcyjnej cenie. 

Czy w mojej firmie wynajem kserokopiarek się opłaci? Na to pytanie pomoże odpowiedzieć nasz konsultant po przeprowadzeniu wstępnego audytu. Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 508 20 30 40.

Dzierżawa