Poznaj nas bliżej
Zaufanie i partnerskie relacje
Dostrzegamy różnice w potrzebach i specyfice działalności firm, a naszych klientów traktujemy bardzo indywidualnie.
Dostrzegamy różnice w potrzebach i specyfice działalności firm, a naszych klientów traktujemy bardzo indywidualnie.
Wiemy, że każda firma to odmienne potrzeby i specyfika działania. Dlatego wszystkie projekty rozpoczynamy od indywidualnego audytu sprzętu i kosztów, a następnie dobieramy rozwiązanie optymalne dla danej firmy i jej budżetu.
Od 20 lat pokazujemy przedsiębiorcom, jak zoptymalizować pracę biurową, zwiększyć jej efektywność i zredukować koszty. Nasi specjaliści mają średnio 12 lat doświadczenia. Na podstawie odpowiedzi Klientów na pytanie o ocenę pracy Inżyniera Serwisu w skali od 1-10, 96,2% pytanych daje ocenę 10.
Jesteśmy oficjalnym partnerem najlepszych dostawców sprzętu Konica-Minolta, Lexmark, Canon i HP, dzięki czemu jesteśmy na bieżąco z najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie druku i technologii biurowych oraz możemy zaoferować naszym klientom najbardziej zaawansowane rozwiązania dostępne na rynku. Nasz zespół ekspertów, dzięki regularnym szkoleniom dba o bezpieczeństwo klientów i wdraża najnowsze rozwiązania z powodzeniem.
99 % naszych klientów poleciłoby usługi naszej firmy. Pracujemy w oparciu o zaufanie i partnerskie relacje. Zauważysz to już przy pierwszym kontakcie z sekretariatem, serwisem lub handlowcami.
Skontaktuj sięOpiekuje się programem partnerskim HP.
Większość maszyn dostarczanych do naszych klientów, zostało dokładnie sprawdzonych przez jego czujne oko.
Dział logistyki i zamówień
Na co dzień dba o terminowe zaopatrzenie naszego magazynu oraz by niczego nie zabrakło.
Kierownik Działu Technicznego
Dba o zadowolenie naszych klientów, dostarczając usługi na najwyższym poziomie.
Dział Handlowy
O urządzeniach biurowych wie niemal wszystko. W kontaktach z klientami cechuje się otwartością i optymizmem.
Pomoc z zakresu obsługi technicznej, optymalizacji i aktualizacji, konserwacji, naprawy i diagnostyki urządzeń oraz zgłoszenia niespodziewanych awarii.
Katarzyna Karolak – Ungert
tel. 501 202 029,
e-mail: k.karolak@a4polska.pl
Doświadczeni eksperci w branży, zapewnią kompleksową obsługę na każdym etapie współpracy. Doradzimy w wyborze produktów i usług, dostosowując urządzenia do konkretnych potrzeb Twojej firmy.
Urszula Skrzypek
tel. 501 809 914,
e-mail: u.skrzypek@a4polska.pl
Krzysztof Łoś
tel. 501 399 488,
e-mail: k.los@a4polska.pl
Odpowie na wszystkie pytania z zakresu fakturowania, wystawiania rachunków, monitorowania płatności, aktualizacji umów oraz finansów związanych z usługami serwisowymi.
Agnieszka Nieradka
tel. 501 589 486,
e-mail: a.nieradka@a4polska.pl
Lat doświadczenia
klientów jest z nami dłużej niż 4 lata
pozycji materiałów eksploatacyjnych i części na stocku dostępnych "od ręki"
klientów ocenia nas na 10/10
Ponad 3500 naszych urządzeń znajduje się w ciągłej eksploatacji u klientów
reakcji na zgłoszenia w ciągu 8h