Strona główna

O firmie

Oferta

Rozwiązania

Kontakt

Strefa klienta

Ankiety poserwisowe - analiza 14.04.2015
Nasza firma od ponad 14 lat stara się odpowiadać na potrzeby swoich Klientów, zwiększając zakres usług, poprawiając ich jakość, wzbogacając swoją ofertę o asortyment niezbędny w każdym biurze. Aby móc kontynuować ten proces, prosimy naszych Klientów o opinię na temat naszych usług.

Przeprowadzamy systematycznie ankiety poserwisowe, a uzyskane podczas ankiet cenne informacje pomagają nam osiągnąć cel, jakim jest bycie bliżej Klienta, doskonała znajomość jego potrzeb oraz ciągłe podnoszenie poziomu świadczonych przez nas usług.                                                                                                                         

W związku z faktem zatrudnienia przez naszą firmę wysoko wykwalifikowanych inżynierów serwisu, wyniki przeprowadzanej ankiety są warte przedstawienia.

97,86 % interwencji serwisowych zakończonych jest usunięciem awarii podczas pierwszej wizyty technika.

 

Na podstawie odpowiedzi Klientów na pytanie o ocenę pracy Inżyniera Serwisu w skali od 1-10, 96,2% pytanych daje ocenę 10.

Średnia ocena pracy wszystkich w ostatnim miesiącu to 9,89.

99 % pytanych odpowiada również twierdząco na pytanie:”
Czy możemy liczyć na polecenie usług naszej firmy z Państwa strony?”

Zatem analizując wyniki przeprowadzanych ankiet, jesteśmy, jako firma świadcząca usługi oceniani bardzo wysoko, co nie ukrywamy, daje nam dużą satysfakcję  i motywację do dalszej pracy.

Czy Ty również chcesz dołączyć do dużego grona zadowolonych Klientów?

 

#A4Polska #Rozwój #Doskonała obsługa #Serwis #Zadowolenie Klientów#