Przeprowadzamy systematycznie ankiety poserwisowe, a uzyskane podczas ankiet cenne informacje pomagają nam osiągnąć cel, jakim jest bycie bliżej Klienta, doskonała znajomość jego potrzeb oraz ciągłe podnoszenie poziomu świadczonych przez nas usług.
W związku z faktem zatrudnienia przez naszą firmę wysoko wykwalifikowanych inżynierów serwisu, wyniki przeprowadzanej ankiety są warte przedstawienia.
97,86 % interwencji serwisowych zakończonych jest usunięciem awarii podczas pierwszej wizyty technika.
Na podstawie odpowiedzi Klientów na pytanie o ocenę pracy Inżyniera Serwisu w skali od 1-10, 96,2% pytanych daje ocenę 10.
Średnia ocena pracy wszystkich w ostatnim miesiącu to 9,89.
99 % pytanych odpowiada również twierdząco na pytanie:”
Czy możemy liczyć na polecenie usług naszej firmy z Państwa strony?”
Zatem analizując wyniki przeprowadzanych ankiet, jesteśmy, jako firma świadcząca usługi oceniani bardzo wysoko, co nie ukrywamy, daje nam dużą satysfakcję i motywację do dalszej pracy.
Czy Ty również chcesz dołączyć do dużego grona zadowolonych Klientów?
#A4Polska #Rozwój #Doskonała obsługa #Serwis #Zadowolenie Klientów#